بزرگترین و بهترین گروه ایرانی دختر پسرا در یاهو

۱۳۸۹ بهمن ۱۲, سه‌شنبه

به قول روباه شازده کوچولو آنچه اصل است از دیده پنهان است

شازده کوچولویی که ازش باید یاد بگیرم بزرگ شدن رو

http://alcarma.files.wordpress.com/2009/03/little-prince-wall1.jpg

شاید من هیچوقت عمیق به داستان شازده کوچولو نگاه نکرده بودم و اگر هم نگاهی بود یک نگاه سر سری بود که اکثرا هم گنگ و قابل معنی نبود من هیچوقت به مفهوم واقعی درختان بائوبابها، کوههای آتشفشان، گل شازده کوچولو و ... نرسیده بودم تا اینکه با تو آشنا شدم تکتم عزیز تو هم روباه رو با من آشنا کردی . حتما الان با خودت میگی ای بابا بازم گندم زار و ...... ولی نه کمی عجله نکن روباه یه منطق داره که آنچه که اصل هست، از دیده پنهان هست ..... این منطق روباه یکی از همین بخش های نادیده بود برام و با چشم باز کمی به اطرافم نگاه کردم به تو به خودم به رابطه ما دوتا به چیزی که قرار بود بشه ولی چیز دیگه شد ، این همون اصل نادیده رابطه ما بود که هیچ وقت بهش توجه نکردم و همیشه در درون خودم یا لجبازی کودک درونم انکارش میکردم این که تو از ابتدا مال من نبودی و نخواهی بود بنابراین اینکه الان هم نباشی چیز عجیبی نباید باشه راجع به این موضوع زیادی وراجیدم.

The image “http://tehranpic.net/images/zjqmx2mz359azifv8s8u.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
تکتم جان دیگه از امروز به بعد در مورد این رابطه و چرایی شروع و تموم شدنش چیزی نمی نویسم و بودن یا نبودن یاد تو در درون خودم رو دیگه بهش نمی پردازم و از این روز به بعد اگر مطلبی تو این وبلاگ بنویسم اصلا منظورم به تو نیست و حرفایی هستن که بی منظور بیان میکنم و تو این آخرین مطلبی که با یاد تو و اسم تو نوشته شده ازت واسه آخرین بار تشکر میکنم که به من اثبات کردی عشق یک کلمه بی معنی و بی ربطه که گاهی بین 2 آدم مالیخولیایی ردو بدل میشه و بعد که میفهمن سو تفاهم بوده با یک ببخشید تموم میشه دیگه نمی خوام به این چیزی که از دید تو یک سو تفاهم بود که اینقد راحت میشه فراموشش کرد فکر کنم . با اینکه خیلی سخت بود درک این کلمه رو اما حالا که درک کردم دیگه نمی خوام بهش فکر کنم ، شاید این خوشحالت کنه که آخرین خداحافظی من با تو الان و همین جا داره رقم میخوره و بعد از این تو این چرت و پرتام نشونه ای از این به اصطلاح عشق نخواهد بود
ممنونم که اینجوری واضح معنی پر مغز این کلمه رو یاد دادی

خداحافظ
عشق حقيقي استثنايي است كه در هر قرن تقريبا دو يا سه بار رخ مي دهد. بقيه اوقات صرف خودخواهي و يا ملال مي شود.( آلبركامو )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر