بزرگترین و بهترین گروه ایرانی دختر پسرا در یاهو

۱۳۸۹ دی ۲۶, یکشنبه

دختر باران

سخن روز

دختر باران

گروه اينترنتي ایرنین مدرن | بزرگترین مرکز عکس و مطلب عاشقانه و love و کلی تصویر و کلیپ عشقی از دختر و پسرای خوب ایرانی

می بینی‌ دختر باران

سرمه به چشم کشیده ای

انگار روی خورشید پرده کشیده ای
...
من

با آب و تاب

دارم زیبایی‌ ات را به ماه تعریف می‌کنم

به دریا شکلک در می‌‌آورم



دختر باران

بوسدنت مجال نمی‌‌دهد تا عاشقت شوم!!

سخن روز

گروه اينترنتي  | http://groups.yahoo.com/group/iranin_modern/join/

می‌ بینی‌ دختر باران
کودکی ات را به یادت آورده‌ام یا نه؟!
گفته بودم
وقتی‌ تو نام خودت را در دفترم به یاد شعر‌هایم آوردی
من هم
تا آنجایی که دستانم دراز میشود
واژه‌های به هم رسیدن را
برایت به ارمغان خواهم آورد!
حالا دور از شوخی‌
این بهانه ی "هنوز همدیگر را ندیده ایم" را
از کدام درخت چیده ای؟!
.
.
.

من ناتمام‌ترین بوسه‌ها را بر اندام زیبای تو خواهم چسباند دختر باران
حالا نگاه کن...!
..............


بهرنگ قاسمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر