بزرگترین و بهترین گروه ایرانی دختر پسرا در یاهو

۱۳۸۹ بهمن ۱۲, سه‌شنبه

سالها با جور لیلا ساختی من کنارت بودم و نشناختی ..




سلام. امشب یکی از دوستام بهم یه SMS زد و من می خوام براتون این SMS که رو بذارم، که البته من رو خیلی تکونم داد. قربون این خدا بشم که همیشه درست سربزنگاه نشونهاش رو برام می فرستم!!! واقعا بعضی وقتا یه اتفاقایی تو یه زمان خاصی برام می افته که بدون هیچ شکی می تونم بگم این یه علامت از طرف خدا بود... این SMS هم درست زمانی اومد که ...

خدا رو شکر، امروز با اینکه حالم اساسی گرفته شد، اما روز خوبی برام بود و خدا کمک بزرگی بهم کرد.

سرتون رو درد نیارم، خودتون بخونین و حالش رو ببرین؛ فقط یکمم روش فکر کنین:

یک شبی مجنون نمازش را شکست بی وضو در کوچه ی لیلا نشست

عشق، آن شب مست مستش کرده بود فارغ از جام الستش کرده بود

گفت یا رب از چه خارم کرده ای بر صلیب عشق، دارم کرده ای

خسته ام زین عشق، دل خونم نکن من که مجنونم، تو مجنونم نکن

مَردِ این بازیچه دیگر نیستم این تو و لیلای تو، من نیستم

گفت ای دیوانه، لیلایت منم در رگت پنهان و پیدایت منم

سالها با جور لیلا ساختی من کنارت بودم و نشناختی ..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر