بزرگترین و بهترین گروه ایرانی دختر پسرا در یاهو

۱۳۸۹ دی ۳, جمعه

توضیحات جدی اما مختصر از این رابطه عاشقانه

واسه دوستانی که این مطالب رو میخونن باید بگم من علی هستم الان 34-5 سالمه تو 28-9 سالگی تو یکی از این چت روم های یاهو با دختری آشنا شدم بنام تکتم نمیگم که همیشه باهم بودیم اما تو زمان های خاص بصورت خیلی رویایی یاهم بودیم عاشقانه و فراموش نشدنی من یک آیدی داشتم که هنوز هم دارم و شاید تنها آیدی من باشه تو یاهو اونم اینه mstrchh@yahoo.com چون دیگه ازش استفاده نمیکنم گفتم بهر حال خیلی کم ممکنه اتفاق بیفته 2 نفر 6 سال بصورت مجازی عاشق هم باشن اما برای ما این اتفاق افتاد حالا یا یک دیونگی محض بود یا یک عمل واقعی
اما دیگه تموم شده الان این ارتباط به صورت کاملا عجیب و غریب که الان حسش نیست که بگم چطوری اما شده
حالا قرار گذاشت با خودم هر بار که دلتنگ اون روزها شدم یا حتی تنفرم به حدی رسید که خواستم با یکی درد دل کنم پناه ببرم به این وبلاگ هرچند میدونم اینم مسخره بازی هستش اما بازهم کاچی به از هیچی
اگه دوست داشتین بقیه ماجرا رو بخونین گاهی به من سر بزنین
فدای همه شماها 0 علی
راستی تا یادم نرفته اینو بگم من اولین مطلب رو از نامه خودم شروع کردم تا خودم رو به شما بشناسانم اما تا کل قضیه رو نخوندین که بعد از نوشته خواهد شد بصورت فلاش بک داوری نکنید لطفا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر