بزرگترین و بهترین گروه ایرانی دختر پسرا در یاهو

۱۳۸۹ دی ۳, جمعه

در جواب نامه من

تو بعد از نامه من زودی جواب دادی که جواب تو بیشتر به من ثابت کرد واست چیزی جز عروسک خیمه شب بازی نبودم البته شاید اگه یکی این نامه ها رو بخونه متوجه نشه منظورم چیه اما تو مطالب بعدی متن آخرین چت خودمونو میزارم که هرکسی خوند بفهمه چی میگم شاید درس عبرتی باشه واسه کسانی که میخوان شروع کنن یک همچین عشق آسمانی رو!!!!!!!!!!

جواب تو

يه بار ديگه حرفاي كه گفتي بخون
نمي خواستم تموم شه و بري
اما
اگر من اينقدر هيولام
و اينقدر راحت مي تو ني بگي برو ميرم
زنگ زدم كه خاموش كردي
بهت گفتم اينكارو نمي بخشم
و جبران ميكنم
چون ممكنه ناراحت شي كه با كسي باشم
اينكارو ميكنم و همه جوره ميشم
ممكنه ايگنور شده باشم اما ايميل كه ميخوني!
اما من نه ديلتت ميكنم نه ايگنور كلا ديگه نه مسنجر مييام نه ايميل ميخونم.من اين اي دي واسه خاطر تو داشتم.
راستي دنبال نويز از من نباش.كه هيچ اسپيكري تو دنيا نويز منو بهت نمي رسونه
خداحافظ باباش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر